اهمیت طراحی سایت و سئو برای کسب‌وکارهای امروزی

امروزه افراد زمان زیادی را در اینترنت سپری می‌کنند، تا به حال به عنوان مدیر یک کسب‌وکار به این فکر کرده‌اید که چقدر عالی می‌شود اگر افراد در همین اینترنت از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند؟ آیا می‌دانید که در بسیاری از مواقع جذب مشتری به شکل آنلاین و وفادار سازی او با زیرساخت‌های آنلاین بهینه‌تر از روش‌های سنتی مثل پرزنت حضوری است؟

در عصر حاضر تب دیجیتال طراحی سایت برای کسب‌وکارها دیگر یک مزیت رقابتی نیست و می‌توان گفت یک الزام برای بقاست. طراحی سایت با همه چالش‌ها و نکته‌سنجی‌ها به تنهایی تاثیر قابل توجهی روی کسب‌وکار شما نخواهد گذاشت و مفهومی به نام خدمات سئو و بهینه سازی سایت است که در کنار طراحی سایت می‌تواند روی درآمد شما از کانال آنلاین تاثیر بگذارد. در همین نقطه است که یک پرسش جدی در ذهن مطرح می‌شود، چه شخص یا گروهی این مسئولیت جدی را به عهده خواهد گرفت؟
آیا از اهمیت سئو سایت باخبر هستید؟ به بیان ساده سئو سایت همان در دسترس قرار گرفتن وبسایت شما در برابر مشتریان احتمالی است. یعنی مشتری که به دنبال شما می‌گردد در همان نتایج اول سایت‌تان را پیدا کند. پس طبق این تعریف باید استراتژی‌ها و فرایندهایی را تدوین و اجرایی کنیم تا مشتریان احتمالی اولاً از وجود وبسایت ما که همان کسب‌وکار ماست باخبر شوند، ثانیاً اقدام به خرید کنند. 
احتمالاً حدس زده‌اید که سئو سایت و طراحی سایت ملزوماتی بهم پیوسته و بسیار تخصصی هستند. یک راهکار مطمئن برون‌سپاری پروژه طراحی سایت و سئو سایت به یک شرکت معتبر است. شرکت وب24 یک شرکت طراحی سایت در تهران است که علاوه بر طراحی سایت حرفه‌ای، خدمات سئو و تولید محتوا را نیز به صورت حرفه‌ای ارائه می‌کند. وب‌24 و سئو24 از 0 تا 100 کار در کنار شما خواهد بود تا به یک وبسایت ایده‌آل و درآمدزا برسید. یکی از نقاط مثبت وب24 مدیریت رضا شیرازی است، شخصی که سال‌ها تجربه عملی و درخشان دارد و هرکس کوچکترین آشنایی با سئو داشته باشد حتماً اسم رضا شیرازی به گوش او آشناست. شرکت وب24 به همراهی سئو24 سابقه درخشانی درحوزه طراحی سایت حرفه‌ای و سئو دارد.
طراحی سایت شرکتی
سایت‌ها دسته‌بندی‌های مختلفی دارند برای مثال، سایت شرکتی با هدف معرفی خدمات شرکت، اطلاعات تماس و برندسازی شرکت بسیار متداول و قابل پیاده سازی است. شرکت‌ها در هر حوزه‌ای می‌توانند سایت مخصوص به خود را داشته باشند. طراحی سایت شرکتی باید به قدری حرفه‌ای باشد که برند و اعتبار شما بین شرکای تجاری و مشتریان را حفظ کند و حتی ارتقا بخشد. 
طراحی سایت فروشگاهی
دسته دیگری از سایت‌ها که از محبوبیت زیادی برخوردارند سایت‌های فروشگاهی هستند. طراحی سایت فروشگاهی باید دارای امکانات و قابلیت‌هایی باشد که از یک سو کاربر به سادگی محصول مورد نظر خود را پیدا کند و سفارش را نهایی کند، از سوی دیگر برای مدیران سایت فرایندها را کوتاه کند و برای مثال مالیات را به شکل خودکار محاسبه کند یا مثلاً امکان تخفیف در شرایط مختلف را داشته باشد، یک ایده عالی دیگر این است که محصولات مشابه به شکل خودکار به کاربر نمایش داده شود تا مجموع فروش شما افزایش یابد. باتوجه به این نکته سایت‌های فروشگاهی زمانی به شیوه حرفه‌ای و اصولی طراحی می‌شوند که نیاز مشتری و مدیر سایت را به شکل همزمان پوشش دهند. 
طراحی سایت گردشگری
دسته دیگری از وبسایت‌ها هستند که به دلیل بازار بسیار بزرگ و سودآور در حوزه گردشگری بسیاری از کارآفرینان به آن روی آورده‌اند، سایت‌های گردشگری اغلب بسیار درآمدزا هستند و تمایل افراد به راه‌اندازی سایت گردشگری و خدمات وابسته به آن روزبه‌روز در حال افزایش است. سایت‌های گردشگری باید از نظر محتوا بسیار غنی باشند که این امر از نگاه سئو نیز بسیار حیاتی است برای مثال فیلم و عکس‌های متعدد به شکلی که کاربر را ترغیب به سفر و استفاده از خدمات گردشگری شما کند بسیار ضروری است. پس باید ساختار سایت به گونه‌ای باشد که امکان نشر انواع محتوا در آن برقرار باشد. 
پس می‌توان گفت هر سایت باتوجه به امکانات مختص به خود باید طراحی شود و فرایند سئو نیز در آن متفاوت است، اما آسوده خاطر باشید چرا که شرکت وب24 با خدمات عالی و قیمت طراحی سایت مناسب سایت شما را راه‌اندازی خواهد کرد و پس از آن نیز تیم متخصص سئو از شرکت وب24 وارد می‌شوند و کار سئوی سایت شما را پیش خواهند برد. دقت کنید که برخی از شرکت‌ها با قیمت سئو نامتعارف و بالا سعی دارند تا خود را متخصص جلوه دهند در حالی که حرفه‌ای بودن شرکت در کارنامه درخشان و خدمات عالی و قیمت منطقی است.
برای جمع‌بندی می‌توان گفت که بسیاری از کسب‌وکارها وارد دنیای وب شده‌اند و برای اینکه از قافله عقب نمانید و مشتریان بیشتری را جذب کنید باید با برنامه وارد فضای آنلاین شوید، از طرفی کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند پس طبیعی است که در دنیای وب هم سایت‌ها با خدمات مختلف و استراتژی‌های متفاوت سئو به موفقیت برسند. 
شرکت وب24 از سال 1388 در زمینه خدمات طراحی سایت و سئو فعال است جزو یکی از شرکت‌های پیشرو شناخته می‌شود و کارنامه درخشان و اعتبار این شرکت در کنار قیمت منطقی خدمات، هر مدیر کسب‌وکار سنتی را مجاب می‌کند تا از پل وب24 برای قدم برداشتن به سمت یک کسب‌وکار امروزی حرکت کند و سفارش سئو را با خیال راحت به سئو24 بسپارد.