سندباکس Sandbox گوگل چیست

 سندباکس Sandbox گوگل چیست؟ سندباکس Sandbox گوگل دلیل رتبه نگرفتن دامنه های تازه ایجاد شده برای کلمات کلیدی مهم و با رقابت بالا در گوگل است. هنگامی که یک دامنه جدید ایجاد می شود و شروع به درج محتوا می کند گوگل رتبه دادن به صفحات سایت برای کلمات کلیدی اصلی که رقابت شدید برای آنها وجود دارد را برای مدتی به حالت تعلیق در می آورد.

 
چرا گوگل سایت را در سندباکس Sandbox قرار می دهد؟
عدم اعتماد به یک دامنه تازه ایجاد شده از سوی گوگل کاملا طبیعی است. گوگل تلاش دارد تا دامنه های مفید و جذاب را به صدر صفحه جستجو برساند و از رتبه گرفتن سایت های بی ارزش جلوگیری کند.هنگامی که یک سایت تازه ایجاد می شود گوگل ابتدا باید کنترل کند که آیا محتوای موجود در آن سایت بهترین از نوع خودش است یا خیر؟ اگر محتوای ایجاد شده در سایت کیفیت بالایی داشته باشد سایت بسرعت از سندباکس Sandbax گوگل خارج میشود. در غیر این صورت مدت بیشتری در سندباکس sandbox خواهد ماند.
 
راه های سرعت بخشیدن به خروج از سندباکس Sandbox
با توجه به تجربه سئو کاران مختلف می دانیم که یکی از مواردی که گوگل در هنگام بودن سایت در سندباکس Sandbox چک می کند. اسپم نبودن سایت است.
 
سایت اسپم چیست؟
 
سایتی که محتوای بی کیفیتی دارد و تنها برای تبلیغات ایجاد شده است.
سایتی که از تکنیک های کلاه سیاه و خرید لینک قصد رتبه گرفتن را دارد.
سایتی که با فروش لینک قصد جذب درآمد دارد.
با توجه به این موارد، هنگامی که سایت در سندباکس sandbox قرار دارد. باید از انجام تکنیک هایی که شبیه تکنیک های کلاه سیاه هستند خودداری کنیم. یعنی اینکه در این مدت لینک نخریم، لینک نفروشیم و محتوای سایت خود را از سایت های دیگر کپی نکنیم. اگر سایتی در مدت زمانی که در گوگل سندباکس Sandbox قرار دارد. اقدام به خرید لینک کند تا سرعت افزایش رتبه خود را افزایش دهد. با مشکلات عدیده ای روبرو خواهد شد. احتمالا چنین سایتی یا هرگز در کلمات کلیدی اصلی رتبه نخواهد گرفت و یا رتبه گرفتن آن بسیار ضعیف و بعد از گذشت مدت زمان بسیار زیادی خواهد بود.
 
آیا گوگل وجود الگوریتم گوگل سندباکس Sandbox را تایید کرده است؟
 
اگر در Google help و Google developer برای واژه سندباکس Sandbox جستجو کنید. تنها سندباکسی Sandbox که مشاهده می کنید. سندباکس Sandbox گوگل اسکچاپ Google  SketchUp است. اما کارشناسان گوگل بصورت مستقل تائید کرده اند که گوگل به دامنه هایی که تازه ایجاد شده اند برای کلمات کلیدی دارای رقابت بالا رتبه خوبی نخواهد داد.
 
بازاریابی محتوا برای خروج سریع تر از سندباکس Sandbox
 
یکی از راهکارهای سرعت بخشیدن به خروج از سندباکس Sandbox تولید محتوای با ارزش و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها است. هنگام تبلیغ و بازاریابی محتوا نباید از تکنیک هایی مانند خرید بک لینک استفاده کرد. ولی میتوان در وبلاگ ها و صفحات شبکه های اجتماعی خود تبلیغ محتوای سایت را انجام داد.